Dag 01 Het begin van de Revo-tour   6 comments

Half acht ging de wekker, Cor lag er pas om kwart over vijf in want die had nog de hele nacht melkgereden dus die maakte ik om half 9 wakker en hij sprong gelijk jodelend uit zijn bed, het is zover! Ik had lekkere broodjes met gebakken ei en rosbief voor hem gemaakt wat hij in de auto met smaak op at.
Mark had ook nachtdienst gehad en lag er ook nog maar net in maar nam toch de moeite om er even uit te komen en ons gedag te zeggen.
Cor ging nog even gauw met de de dogs aan de wandel in de regen en kwart voor negen kwamen Kees en Marijke.
We namen afscheid van Mark, Buddy en Rosco , we stapten in mijn Rav4 met Kees aan het rad, en scheurden door het miezerige weer naar Schiphol.
Op de luchthaven hadden we al gauw onze reisgenoten Piet en Emmy in de smiezen.
Na het incheckgebeuren gingen we met zijn allen koffiedrinken, Piet en Emmy waren gebracht door hun zoon Merijn die ook zijn kleine Oscar mee had dus die kon ook gelijk het grootse Schiphol aanschouwen.
Kees en Marijke hadden de auto geparkeerd en kwamen ook gezellig aan de koffietafel, we hebben lekker met elkaar zitten ouwehoeren tot het moment daar was dat we naar douane en vertrekhal vertrokken.
We namen afscheid van onze wederzijdse kids en gingen door de douane. Het hele mirakel verliep als een speer, we waren snel door de security heen en we zochten onze stoelen op in de blauwe kist van de KLM Airbus 330.
De passagiers zaten allemaal snel op hun plek zodat het toestel vrijwel precies om half 1 vertrok.
Na echt een vlekkeloze oversteek kwamen we vrijwel precies om half 2 Alberta tijd aan.
Ook daar gingen we weer snel door de formaliteiten heen en onze koffers kwamen ook gelijk.
Ik belde naar het hotel voor vervoer, dat gaf nogal wat vertraging en de groep werd steeds groter voor klanten die ook naar het Sandman hotel moesten.
Maar uiteindelijk kwam er een shuttle en arriveerden we om drie uur hier in het hotel waar we nu aan het relaxen zijn.
Straks gaan we eens kijken wat de canadeze pot ons schaft.
Nog even wat foto’s van Cor met auto’s die hij graag wil hebben:

Posted 30 mei 2013 by Ingrid

6 responses to “Dag 01 Het begin van de Revo-tour

Subscribe to comments with RSS.

1. Hoi Ingrid, Cor, Emmy en Piet

Het is nog voor m’n lunchpauze maar kon niet meer wachten om te kijken of er wat op de weblog staat. En ja hoor. Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en dat alles verder goed verlopen is. Heb gister om 1 uur een groot KLM vliegtuig over zien gaan. Heb nog gezwaaid, misschien waren jullie het wel. Nou ga verder lekker genieten. Lees morgen wel wat er in de canadeze pot zat. Ga nog ff verder en straks naar Bil. Zal d’r een knuffel van je geven. Groetjes

Willy Boeree
  2. Hoi piet en emmy,cor en ingrid. Ik zat met bewondering jullie eerste reis verslag te lezen. Heb genoten. Ing en voor jou een pluim,wat kan jij dat geweldig op schrijfen. Veel plezier en ik ga alles lezen.ben benieuwd.gr car winter

3. ja hoor eerste verslag gelezen. gr.nel

4. Zo een auto wil ik ook wel
    veel plezier op jullie reis
    Groet
    Piet Witteman

5. Ha vakantiegangers!

We lopen hier wat achter, wij zijn ook op vakantie natuurlijk maar dan (heel!) anders. Fijn dat jullie zo´n goede vlucht hadden, ik ga snel naar het volgende deel, want daar ben ik super benieuwd naar!